Alla inlägg den 30 juni 2010

Av anna - 30 juni 2010 14:43

Vi i familjen har börjat tröttna på frågorna;

Har det hänt nåt? kommit nån bebis?

För det första om man träffas så borde det väl synas att bebben fortfarande är kvar i magen.

För det andra tros det inte att man/vi skulle tala om när liten kommit?

Lu bad om att få ett syskon typ nu så att han slapp svara någon mer gång på dessa frågor.

Nog för att jag har åkt på en massa krämpor och är less så gör man det bästa av situationen.

Det hjälper föga av att många tjatar om hur det är,

oroligheter att man ska ta det lungt bla bla bla

Känner själv hur jag orkar, är bara gravid inte dödssjuk.

En kan ju inte bara sitta still hela tiden då blir man ju förslöad av det....

Jag var bara tvungen att få gnälla av mig lite.


Så med andra ord, ingen bebis i dag heller.........

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Barnen...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Senaste inläggen

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards