Alla inlägg under juni 2010

Av anna - 24 juni 2010 14:43

     Men glimten i ögat finns          

Av anna - 23 juni 2010 22:24

Precis inte händer det nåt här inte.

Det ploppar ut "bebbar" till höger och vänster men hos mig verkar det va alldeles för mysigt för att titta ut. Magen spänner å det trycker men det har det gjort ett tag nu å det händer inget i alla fall.  Jag är dock färdig så det är väl bara att vänta,

skulle vilja ha tillbaka min kropp bara..............

 

Av anna - 22 juni 2010 14:51

Har ju åkt på så kallad graviditetsdiabetes. Så nu har jag fått sticka i fingret å skriva schema osv, detta kommer jag ju få fortsätta med tills bebben behagar titta ut och sen försvinner det förhoppningsvis...

Ialla fall så ser man vad för saker som är bättre än andra att äta.

Mina värden har vart höga efter frukost även fast jag ätit hårdbrödmackor och vatten men idag körde vi bacon sallad å ägg, det var mycket bättre.... K-special som ska va så bra, tillsammans med färska jordgubbar och laktfri youghurt gjorde att värdena sköt i höjden rejält.

Men däremot färska jordgubbar och hemgjord mjukglass var mycket bättre.

Så det är lärorikt att hålla på med detta, som det ser ut så kan jag hålla det i schack bara utav att ändra vanor och kost.... Å Skippa dricka!! (en stor bov)

    

Av anna - 19 juni 2010 15:55

 

Mammas knasboll......

Av anna - 18 juni 2010 23:02

Sitter just nu och försöker få nån ordning på den här bloggen men det blir inte riktigt som jag vill ha det. Men så småningom så.....

P och Li är på fotbollcup i helgen så Jag och Lu har lägenheten för oss själva. Nattuggla som jag är så tycker jag det är rätt så skönt att kunna stöka runt utan att störa.

Liten bökar på bra i magen så man kan ju hoppas att hon/han vill ploppa ut till veckan. Då kanske man slipper gravdiabetes. I helgen så ska det stickas en hel del för att se ett mönster på hur värdena ser ut. Sedan får jag svar på måndag om det räcker med kostförändring eller om jag ska börja med insulin, vi får väl se vad som händer.

kramiz/ Anna

Av anna - 18 juni 2010 15:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av anna - 18 juni 2010 15:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Barnen...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Senaste inläggen

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards